Internet network

בעולם הטכנולוגי המשתנה במהירות עסקים צריכים ללמוד כיצד להיות דיגטליים, לשחק את המשחק העסקי והרווחי גם בשוק הוירטואלי. לעולם הדיגיטלי יש יתרונות רבים, למשל היכולת למדוד הצלחות, כשלונות, ולעקוב אחרי כל שקל שמושקע בקמפיין ואחרי כל כלי מכירות שמפעילים. יחד עם זאת, העולם הדיגיטלי מזמן אתגרים רבים לעסקים, ולא די בפתיחת חשבון פייסבוק או טוויטר ובניית אתר. דוקטור אמיר עציוני, מרצה בבית הספר למנהל עסקים ומנהל אגף מוצרים טכנולוגיים בחטיבת שירותים טכנולוגיים של hp ישראל שלח את הסטודנטים לראיין מנהלים שהתמודדו עם המעבר של העסק או הגוף בראשו הם עומדים למרחב הוירטואלי. שלושה ראיונות קצרים על אסטרטגיות וירטואליות, הצלחות וכישלונות.

ראיון עם יגאל פלמור, דובר משרד החוץ לשעבר:

ראיון עם סיון גולדברג, מנהל תקשורת שיווקית בחברת סוכנות הנסיעות גוליבר:

ראיון עם שי מזרחי, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת הראל פיננסים:

קרדיט תמונה: Strelka Institute for Media, Architecture and Design

gaming
harpatka

לחץ כאן כדי להשאיר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

אתה יכול להשתמש בתגיות הבאות בתגובתך:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>