Bears Gossiping In The Zoo

עולם השיווק הוירטואלי צובר תאוצה בזכות כמויות המידע המדיד שהרשתות החברתיות ומדעי המחשב הכניסו אל חיינו. פרופסור ברק ליבאי חוקר את תופעת ההמלצות מפה לאוזן: עד כמה משפיעה עלינו המלצה של קרוב? האם ניתן להשתמש בזה עבור תכנון האסטרטגיה השיווקית של חברות? ולאן מוביל אותנו העולם השיווקי החכם והמדויק הזה?

לקריאה נוספת: Network Value of Product 2013

» להאזנה לתכנית המלאה:

קרדיט תמונה: Becker1999

City Of Hong Kong
year photo abbot female seminar

לחץ כאן כדי להשאיר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

אתה יכול להשתמש בתגיות הבאות בתגובתך:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>