הסטארטאפיסטיות

עם טל רובינשטיין על צוות טוב, גיוס על סמך רעיון, ויצירת שוק דו-צדדי.

עורכת הדין טל רובינשטיין ורואה החשבון ציון שדה עבדו ביחד שנים רבות והפכו לחברים טובים. תוך כדי נסיעת עבודה משותפת, טל שמה לב שכל פעם כשמישהו מהם נוסע, הוא מקבל בקשות מחברים ומשפחה שנשארו בארץ להביא להם מחו״ל פריט כזה או אחר, והציעה לציון להקים יחד סטארטאפ שפותר את הבעיה הזו ו- Shupperz יצאה לדרך.
הפלטפורמה של Shupperz מחברת בין אנשים שרוצים לקנות מוצר מחו״ל לבין אנשים בחו״ל שמוכנים לקנות עבורם את המוצר. מתחילת דרכה, Shupperz לא משחקת לפי ״חוקי הסטארטאפ״ המקובלים (כגון שותף טכנולוגי זה חובה, או שניתן לגייס רק על סמך טראקשן מוכח), ונראה שדווקא ההליכה בדרך שלהם עובדת מצוין. למרות שהמיזם צעיר והתחיל לפעול כחברה רק בינואר 2017 ,הוא התקדם במהירות רבה. מיליון דולר סיד גוייסו ממשקיע אנג׳ל מניו-יורק, הגרסה הראשונה של המוצר יצאה בהשקה שקטה באמצע אוגוסט, בספטמבר גוייסו עוד 3 מיליון דולר תוך ארבעה ימים(!), ובאוקטובר הושק קמפיין שיווקי ראשון. בשנה הזו שופרז הצליח לצבור קרוב ל-50 קניינים, 5000 משתמשים, 600 קניות, ולייצר פעילות בישראל, לונדון וניו-יורק.
ישבנו עם טל לשיחה על האם ניתן עדיין לגייס על סמך רעיון בלבד, החשיבות של צוות טוב, למה לדעתה כשאין שותף טכנולוגי זה לא מכשול, איך מייצרים שוק דו-צדדי, הבעייתיות של טכנולוגיית מובייל היברידית, שימוש במיקור חוץ לפיתוח ועיצוב, ההחלטה להתחיל את הפעילות דווקא בשוק הישראלי, החשיבות של DNA אירגוני, איך מוצאים עובדים שתואמים לו, ומה קורה כשזה לא מסתדר, שכירת אשת משאבי אנוש כעובדת החברה, שיווק באמצעות יח״צ ומדיה חברתית, ועוד.
התוכנית בשיתוף הרדיו הבינתחומי 2.106 FM ,בהפקת נוי הדר וחן גולן. דברו עם טל ואיתנו בקבוצת הפייסבוק של הסטארטאפיסטיות ונשמח אם תמליצו לחברים! האזנה נעימה :)

» להאזנה לתכנית המלאה:

קרדיט תמונה: Annie Spratt

הסטארטאפיסטיות לוגו
הסטארטאפיסטיות

לחץ כאן כדי להשאיר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

אתה יכול להשתמש בתגיות הבאות בתגובתך:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>