הסטארטאפיסטיות לוגו

» להאזנה לתכנית המלאה:

מאז שהיתה ילדה אהבה אנסטסיה לנסות ולחוות הרבה תחומים: מדעים, ספורט, ציור. אותה מולטידיסיפלינריות ליוותה אותה עד לטכניון, שם למדה תואר בהנדסת חשמל, הצטרפה לקבוצות דיבייט ואימפרוביזציה, והשתתפה עם בן זוגה טל יהב בהקתונים רבים.

לפני שנה וחצי, לאחר שחזרה מחודש ביפן בה ביצעה המון טיולים ספונטניים, השתתפו השניים בהקטון 3DS. שם פגשו את טלי בונדר, שלמדה לתואר שלישי בהנדסת אנוש, ויחד החליטו לרוץ על הרעיון של פיתוח אפליקציית טיולים ספונטניים. באמצעות אלגוריתם חכם שמנטר מקום, תאריך, שעה, מזג אויר ופרמטרים רבים נוספים, הפתרון שלהם הציע את הטיול האולטימטיבי שנכון עבורך כאן ועכשיו. בסיום ההקתון לצד המון פידבקים חיוביים צורפה גם המלצה חמה לעבור למודל B2B. השלושה החליטו לאמץ את ההצעה לחבור יחד ולהקים את NowTecc איתה השתתפו בתחרות BizTech וזכו במקום הראשון ובפרס של עשרת אלפים דולר.

הפלטפורמה שפיתחו מאפשרת לכל אתר ללא תלות בתשתית, כלי או שפת פיתוח להפוך להיות עריך סטייל Wix ע״י הטמעת שורת קוד אחת. מעתה כל בעל עסק יכול באופן עצמאי, וללא תלות במפתח או יכולות קידוד, לשנות ולהתאים בקלות כותרות, טקסטים, תמונות ולינקים באתר שלו, ולאפשר למשתמשים לקבל חוויה מותאמת ונכונה להם באותו רגע ממש. מאחורי הקלעים מנתחת המערכת בזמן אמת את התנהגות הגולשים בזמן שהותם באתר ומספקת תובנות אודות השינויים שבוצעו.
למערכת יכולות נוספות כגון התממשקות ל saleforce ולגוגל אנליטיקס, שליחה וקבלת איבנטים, הגדרת חוקים, וביצוע אופטימיזציות ופרדיקציות לטרנדים וכל זאת תוך שמירה מירבית על פרטיות המשתמש הימנעות מאיסוף מידע אישי עליו.

הבחירה לא לשמור מידע היסטורי ולא לעסוק בפרסונליזציה מבוססת מידע אישי ויחודי, אלא על בניית אלגוריתמים מבוססי קונטקסט ומידע נגיש, נתנה השנה לחברה יתרון משמעותי על פני חברות מתחרות רבות, גדולות ומבוססות יותר, וזאת בעקבות כניסת ה GDPR. התקנה שיצאה באירופה באה במטרה להחזיר לפרט את השליטה על המידע האישי שלו ומגדירה לחברות סט חוקים מאד נוקשה ומפורט אודות סוג המידע שניתן לאיסוף וכיצד לאחסן אותו ועוד. בזמן שהתקנה החדשה גרמה להאטה, סגירת מחלקות וחסימת עסקאות אצל המתחרים עבור NowTecc היתה זו מקפצה אדירה אותה מינפו לעסקאות חדשות.

כיום המוצר נמצא לאחר שלב הבטא עם מספר לקוחות משלמים ויכולת קליטת לקוח חדש במערכת תוך שתי דקות. אנסטסיה רואה בלקוחות החברה שותפים לעשייה. יתרה מכך לאחר מספר פיצ׳רים שפיתחו בהתלהבות וגילו שלא נעשה בהם שימוש, החליטו שיכולות עתידיות יפותחו בעקבות דרישת לקוח ואימות הצורך בתוך קהילות רלוונטיות בפייסבוק וואטסאפ. קהילות אלו מהוות גם קרקע פוריה למציאת לקוחות חדשים ושיווק הפלטפורמה.

הפעם מראיינת איתי מיכל צרפתי-אפרת, מיכל הינה משקיעת אנג׳ל, שהשתתפה כמרואיינת <<בפרק פנל המשקיעות>>, מיכל הביאה את הראיה העסקית הייחודית שלה, ומאפשרת הצצה לאופן בו חושב משקיע ואילו שאלות אתם יכולים להשאל בבואכם לגייס כסף.

שוחחנו עם אנסטסיה על סינדרום המתחזה, כיצד הכלים שלמדה בקבוצת הדיבייט עוזרים לה ביזמות, מאיפה נולד הרעיון ואיך הקטון הוביל להקמת החברה, על מהו קונטקסט, ומה עומד מאחורי טכנולוגיית הבינה המלאכותית, כיצד מכונה מזהה טרנדים, איך מבצעים פרסונליזציה ושומרים על פרטיות המשתמש, מהו ה GDPR ואיך שדרג אותם ביחס למתחרים, כיצד הם מגדירים ומודדים הצלחה, דרכים בהן הנדסת אנוש משפיעה על קבלת החלטות, והשימוש בקהילות פייסבוק וואטסאפ כמנוע לגיוס לקוחות הגדרת פיצ׳רים וקבלת פידבקים, כיצד עיצוב האתר משרת את הקונספט והפתרון, מדוע בניית תוכנית עסקית חמש שנים קדימה אינה מתאימה למיזם צעיר, למה חיפוש עצות ושיתופי פעולה משרת ומקדם את גיוס ההשקעה ועוד.

התוכנית בשיתוף הרדיו הבינתחומי (106.2 FM)‏, בהפקת עדי בן עוז. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו הסטארטאפיסטיות, שאלו את אנסטסיה ואותנו שאלות האזנה נעימה :) והמליצו עלינו לחברים!

הסטארטאפיסטיות לוגו
הסטארטאפיסטיות לוגו

לחץ כאן כדי להשאיר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

אתה יכול להשתמש בתגיות הבאות בתגובתך:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>