טור דעה: "ערב חדש נפלא" - אריק ברמן בהופעה עם השירים מכל האלבומים

מאת: גיא אסיף

מתוך אולם חשוך לחלוטין הופיע זרקור יחיד שהצליח למצוא את הזווית המדויקת שבעזרתה הציג אך ורק את צלו של ברמן מחזיק את המיקרופון, כמטאפורה לאחרון ניצולי תור הזהב של האמנים "הסובלים". למרות ההתבגרות, ברמן ממשיך להיות נאמן ללשון החדה, לבעיות עם העצמי שלו, עם המין השני ועם החיים בכלל. כשברקע מתנגן, בצורה אירונית, השיר "החיים", אולי מהבולטים מאלבומו האחרון "אהבה ואלוהים אחרים". בסיום השיר הראשון נחשפת הלהקה שתלווה את ברמן במהלך הערב. בין הנגנים גם כנר וצ'לנית, כלים שכל כך מזוהים עם שיריו של ברמן, ודיג'יי (ששמו יפתיע אתכם, אבל אליו מיד נחזור).

אריק ברמן בהופעה

ההופעה פורסמה כמכילה את השירים מכל האלבומים, והם אכן הגיעו – אבל עם טוויטס, חלקם היו מדוייקים בצורה חריגה וחלקם לא התקרבו לביצוע המקורי. בזמן שהחליף גיטרות ללא הרף, אריק נתן ביצוע רוקיסטי יותר לשיר הקליט 'מה עוד ביקשת' בעזרתה של סיון טלמור (שהציגה יכולות ווקאליות יוצאות דופן גם כאן וגם במופע החימום שלה), בביצוע של 'הבחורה עם החתולים' (אפרת גוש במקור), ואפילו שר את 'ג'וני' שמניע אצלך את כל הרגשות. מנגד, נתן לאושרי כהן, שתפקד בחלק מההופעה כדיג'יי (הפתעה), לשיר איתו ביחד את הבלדה המדהימה 'גרביטציה',  והצליח להשמע כמו תום פטרובר בגרסה העייפה שלו.

ברמן מסיים עם 'האחרונות המתוקות שלי' ששגור בפיה של רוב אוכלוסיית ישראל, ויורד להדרן. את ההדרן סיים עם השיר 'בינונימי', שמהרגע שנוגן האקורד הראשון, שירת הקהל החלה. בשיר ברמן ירד אל הקהל ונבלע בתוכו בעודו שר, מה שגרם כמובן התגודדות סביבו, שפתאום הדגישה כמה האולם לא היה מלא, וכמו כן ריכוז הפלאפונים הסגיר את גילו של הקהל ואת העובדה, העצובה, שהקהל שהיה לברמן בתחילת דרכו, כנראה התפוגג והתחלף כולו.

ועדיין, כמו ששר, גרם לנו לסמוך עליו ולהאמין לו שלמרות שמחר יום ראשון, הולך להיות 'יום חדש נפלא'.

קרדיט תמונה: Guy Assif

פלד הופעה בבארבי
afrojeck-guy-asif

לחץ כאן כדי להשאיר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

אתה יכול להשתמש בתגיות הבאות בתגובתך:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>