הסטארטאפיסטיות לוגו

» להאזנה לתכנית המלאה:

לפני שבע שנים ישבה עדי ביתן בהרצאה טכנית בסטנפורד ליד מי שהפך לשותפה ואחד המשקיעים הידועים בסיליקון ואלי, אורן ברונסקי הידוע בכינוי אורן חומוס.

זמן קצר לאחר אותה הרצאה, החלו לחשוב על רעיונות שונים למיזם תוך ישיבה והתבוננות במתרחש בחומוסייה. במקום בו עסקים קמים ונופלים על ביקורת ב Yelp, הם ניסו לפצח כיצד לעודד את הלקוח במקום להתלונן לבקש עזרה וכך נולד המיזם – OwnerListens .

הרעיון, במקום לצלצל לשירות לקוחות, להמתין על הקו דקות מרובות, להתעצבן ממוזיקת רקע או גרוע מכך פרסומות – פשוט לאפשר ללקוחות לכתוב הודעת טקסט לבעל העסק ולגמור עניין. בתחילת הדרך מרבית ההודעות היו פידבקים, אך בעידן של מילניאלס שטקסט הוא אמצעי ההתקשרות המועדף, החלו השניים לשים לב שמתחילות להגיע גם הודעות אחרות כגון שיריון מקום במסעדה, ואפילו הזמנת מלח לשולחן במקום קריאה והמתנה למלצר, מה שפתח עבורם עולם שלם של אפשרויות.

כיום החברה מאפשרת לחברות לקבל הודעות סמס למספר הקווי שלהם, ובכך לייעל את מחלקות השירות ע״י הפחתת כמות האנשים הנדרשת, כמו גם סנכון, שמירה וניתוח ההודעות במערכת ניהול הלקוחות של החברה, הגדרת תבניות ומענה אוטומטי, שיתוף קו אחד והודעת טקסט בין מספר בין מספר עובדים, צ׳אט בוט ומילון מושגים מותאם לעסק ולסמסים היודע לתרגם אימוג׳יים, קיצורי מילים ועוד.

תחילה התמקדו בשוק לקוחות קטנים ובינוניים ועם השנים כשעלה הצורך והפופולריות של הצ׳אט בוטים הופיע גם ביקוש מצד לקוחות האנטרפרייז. בניגוד להרבה מיזמים שמחליטים בשלב זה למתג מחדש את העסק החליטו השניים להתנהל עם ישות משפטית אחת שכלפי חוץ נראית ומתנהגת כשתי ישויות נפרדות עם מיתוג, אתר, סוג לקוחות וכלים שונים ונפרדים.

שוחחנו עם עדי על זיהוי כאב, הקדמת השוק עם מוצר, זיהוי טעויות בהסתכלות לאחור, שת״פ עם פייסבוק כמקדם או מעקב, כיצד לוודא שיש הלימה בינך לבין שותף פוטנציאלי, כיצד למנף שיתופי פעולה ולקוחות כמנוע לסגירת עסקאות נוספות, מהו TAM וכיצד נכון למדוד ולהתייחס אליו, מה חשוב ברתימת לקוח וכיצד לסגור עסקה, איך למצוא לקוחות ועוד.

התוכנית בשיתוף הרדיו הבינתחומי (106.2 FM)‏ תודה לעדי בן עוז המפיקות שלנו. מוזמנות ומוזמנים לשאול את עדי ואותנו שאלות בקבוצת הפייסבוק של הסטארטאפיסטיות. עברנו את ה 3500 חברים וחברות בקבוצה, עזרו לנו להגיע ל 5000
האזנה נעימה

הסטארטאפיסטיות לוגו
הסטארטאפיסטיות לוגו

לחץ כאן כדי להשאיר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

אתה יכול להשתמש בתגיות הבאות בתגובתך:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>