הסטארטאפיסטיות לוגו

» להאזנה לתכנית המלאה:

קרוב לשני עשורים מיכל הובשמן עוסקת ביזמות דרך הקמת שלושה מיזמים שונים, את הראשון מכרה, עם השני נפלה ומזה שנתיים כבר רצה עם המיזם השלישי שלה.

את המיזם הראשון שלה הקימה מתוך עבודתה במלנואות ואמונה כי הטכנולוגיה הולכת לשבש את התחום. היא קנתה דומיין בלי לדעת באמת מה היא הולכת לעשות איתו. לאחר מעבר ללונדון בעקבות העבודה והלב והכרת בחור נוסף מתחום המלונאות החליטו להקים יחד את איזי טו בוק שבאה לעזור לבעלי מלונות למכור חדרים. את החברה ניהלה במשך שבע שנים במהלכן גדלו מחמישה אנשים שעבדו בדירתה למאה אנשים שתופסים ארבע קומות, ופרוסים בשלוש מדינות. ולבסוף כאשר מנועי החיפוש שינו את אופן מדרג האתרים ורכישת לקוחות הפכה יקרה עד מאד החליטה למכור את החברה לענקית בי.סי.די טרוולס

את המיזם השני הקימה בהולנד, מיזם שעסק בתחום הפרסום והמדיה, איתו השתתפה באקסלרטור סטארטאפ בוטקאמפ ובו פגשה גם את אבירם סיבוני, עוד יזם ישראלי שהשתתף במאיץ עם המיזם שלו והשניים החליטו לשתף פעולה ולבסס את המיזם שלה על הטכנולוגיה של המיזם שלו. מה שהוביל בהמשך לצימוד בעייתי וגם להפלת המיזם.

לפני שנתיים החליטה מיכל לחזור לתחום אותו היא אוהבת וגם נחלה בו הצלחה, תחום המלונאות ולנסות שוב להגדיל את יחס ההמרה בין מבקרי האתר למזמיני חדרים הפעם באמצעות טכנולוגיה המאפשרת לראות את תמונות בתי המלון ב 360 כמו גם ללמוד את אופי הגולש ולהתאים את תצוגת התמונות, הסדר הזויות ועוד לפי התאמה למגדר, לתרבות ממנו הוא מגיע ועוד. כיום בין לקוחות החברה ניתן למצוא את רשת פתאל, כמו גם מלונות בארה״ב ובאירופה.

שוחחנו עם מיכל על  הכרת משקיע בדרך לא שגרתית, מתי יודעים שניתן לבצע סקייל,  גיוס עובדים, חולשות אישיות, אפיליאציה, צוות בנייה וגדילה, חשיבותן של שיחות מסדרון, מכירת חברה, האם נכון להשאיר אחוזים למען מכירת המשך, מחזור הכנסות ורווחים, הקמת חברה ללא קניין רוחני טכנולוגי, מדוע מציאות מדומה לא מתאימה לעולמות התיירות, כיצד מבצעים התאמה אישית, אסטרטגיית תמחור לחדירת שוק, כניסה למספר מדינות בו זמנית  ועוד

התוכנית בשיתוף הרדיו הבינתחומי (106.2 FM)‏ בהפקת עדי בן עוז. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו הסטארטאפיסטיות ותוכלו לשאול את מיכל ואותנו שאלות. האזנה נעימה ☺ ואל תשכחו להזמין אלינו גם חברים

האזנה נעימה

הסטארטאפיסטיות לוגו
הסטארטאפיסטיות לוגו

לחץ כאן כדי להשאיר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

אתה יכול להשתמש בתגיות הבאות בתגובתך:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>