הסטארטאפיסטיות לוגו

» להאזנה לתכנית המלאה:

במהלך לימודי התואר הראשון לארכיטקטורה הבינה יהודית דניאל שני דברים, היא אוהבת בניינים ונדלן והיא לא תהיה זו שתשרטט אותם

 

היא עבדה מספר שנים כמתווכת בהום לנד והתקדמה לנהל את הסניף, לאחר מכן עברה לאלקטרה רזידנס, אספה סביבה מספר משקיעי נדל״ן עבורם חיפשה השקעות מוצלחות בארץ ובארה״ב ומהר מאד הבינה שיש בשוק בעיה רצינית אותה היא מתכוונת למלא

 

יהודית זיהתה שלמרות שלמשקיעים מוסדיים, אלו המעוניים לרכוש עשרות ומאות בתים בשנה, לא חסר קפיטל, כן חסרים כלים לטובת זיהוי ורכישת נכסים על סמך אסטרטגיית הרכישה שלהם. כמו אשת מכירות מנוסה שכנעה את אנטון סקובורודקו ודן בית-אור לחבור אליה ויחד הקימו את סימפ

 

סימפ היא פלטפורמה בדומה לאלו הקיימים עבור מניות פיננסיות שעל סמך מידע נגיש ואסטרטגיית השקעה ספציפית של לקוח יודעת לבנות פורטפוליו של 50 ומעלה נכסים. יהודית מציינת כי הפרמטר היחיד אותו הם לא מאפשרים ללקוח לקבוע הוא המיקום בו הנכסים יבחרו, וזאת על מנת לעזור להם לגלות איזורים חדשים אותם לא הכירו או עליהם לא חשבו שיכולים להגדיל להם משמעותית את הרווח

 

המיזם קיים 8 חודשים וכבר השתתף בתוכנית האצה במשך חודש בשיתוף גוגל, שהסתיימה החודש בדמו דיי עם משקיעים ובכירים בתעשייה, שם על הבמה הרגישה איך הכל מתכנס לפתרון המוחשי עליו חלמה

 

שוחחנו עם יהודית על איך מבצעים מכירה,  אילו טיפוסי אנשים יש וכיצד לתפוס כל אחד מהם, איך מגיעים לכן, התנגדויות ואיך מתגברים עליהם, כיצד להבין שאין סיכוי לרתום את הלקוח, על משקיעים מוסדיים, כיצד בונים פורטפוליו נכון, על ההבדל בין סימפ לפתרונות אחרים הקיימים בשוק, כיצד מתמודדים עם דינמיות של השוק, גיוס שותפים בתהליך זהה לגיוס לקוח,  ועוד

 

התוכנית בשיתוף הרדיו הבינתחומי (106.2 FM)‏ תודה לעדי בן עוז המפיקה שלנו. מוזמנות ומוזמנים לשאול את יהודית ואותנו שאלות בקבוצת הפייסבוק של הסטארטאפיסטיות. עברנו את ה 3500 חברים וחברות בקבוצה, עזרו לנו להגיע ל 5000

האזנה נעימה

 

 

הסטארטאפיסטיות לוגו
הסטארטאפיסטיות לוגו

לחץ כאן כדי להשאיר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

אתה יכול להשתמש בתגיות הבאות בתגובתך:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>