מישהו דורך על טלוויזיה, אבל אולי המצב במציאות הפוך?

ליאור זלמנסון עוסק בתרבות הוירטואלית מהיבטים רבים; באקדמיה הוא כותב דוקטורט על התמודדותם העסקית של אתרים, ושואל האם פרסום הוא המודל העסקי היחיד האפשרי? באמנות הוא מייסד ומוביל את פסטיבל Print Screen בסינמטק חולון, העוסק בהשפעות המהפכה הדיגיטלית על חיינו, בעיקר דרך ייצוגים בקולנוע. ליאור מספר על השפעתה של צפיית הזלילה על קהל הצופים ועל שיחות המסדרון שלנו, ומשם על הצורך החברתי בקהילתיות. עוד שוחחנו על מושג הכבדות – מדוע הפכה הקלילות כה פופולארית, אולי כדאי שנהיה קצת כבדים?

» להאזנה לתכנית המלאה:

לקריאה נוספת: תהיו קצת כבדים, למה מודל "צפה ככל יכולתך" רע עבורנו?

קרדיט תמונה: DieselDemon

שלטי הכוונה לשוק ההון
modern

לחץ כאן כדי להשאיר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

אתה יכול להשתמש בתגיות הבאות בתגובתך:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>