בלי ששמנו לב בחירות נוספות עומדות בפתח, ואם יש משהו שניתן לקחת מהבחירות הקודמות והלא כל-כך רחוקות לכנסת ה-21, זה את ההבנה שהפוליטיקאים שלנו עושים שימוש אינטנסיבי ומחושב ברשתות החברתיות על מנת לשכנע את הציבור להצביע דווקא להם.
בפרק זה לקראת הבחירות לכנסת ה-22, פרופ' קרין נהון מבתי הספר לממשל ולתקשורת שחוקרת את הפוליטיקה של המידע, התייחסה להשפעת ההטיות הפוליטיות ברשתות החברתיות על הבחירות, מה זה בעצם ויראליות? ועד כמה אנחנו צריכים לבקר את המדיות החברתיות והמידע שאנחנו צורכים מהן?