עולם השיווק והקמפיינים לא נגמר בתחומים המסחריים, וניתן לראות את השפעותיו על התחום של התעמולה הפוליטית, וכיצד הוא משנה את פניו לאור הפיתוחים הטכנולוגיים והשפעות המדיות השונות על חיינו.

מהם המרכיבים שקמפיין פוליטי טוב אמור להכיל? עד כמה הפרטיות שלנו נפגעת כחלק מהרצון של הקמפיינרים להגיע אלינו עם המסרים שלנו? ומה הקשר של כל זה לתמונה המפורסמת של אריק שרון עם כבשה על כתפיו?

מוזמנים להצטרף לשעה הבינתחומית יחד עם ד"ר עמית לביא דינור, סגנית דיקן ביה"ס לתקשורת באוניברסיטת רייכמן וראש התמחויות תקשורת שיווקית פוליטית ותוכן ויזואלי בביהס סמי עופר לתקשורת ולגלות עוד על כל עולם השיווק הפוליטי.