הסטארטאפיסטיות לוגו

עם עדי אקהויז ברזילי על הפיבוט שהוביל לאקזיט

עדי אקהויז ברזילי באה מבית יזמי, עם אבא יזם ומשקיע סדרתי, אח וגם אחות יזמים.

בגיל 34, לאחר עבודה בחברות שונות בשיווק ופיתוח עסקי, היא יצאה ליזמות, הקימה את חברת רילפייס, ומכרה אותה כעבור שלוש שנים.
רילפייס הוקמה ב 2014- על ידי עדי, אביב מדר, וגידי ליטווין תחת השם Pickeez, ופיתחה אפליקציה שבוחרת אוטומטית את התמונות הטובות ביותר מבין התמונות בטלפון.

הם עבדו על פיקיז כשנה לפני הקמת החברה ועוד חצי שנה לאחר מכן, עד שהגיעו בתחילת 2015 למסקנה שלא יצליחו לגייס מספיק כסף כדי לשווק את פיקיז בסקייל במודל B2C, וכי החוזקה שלהם היא בעצם בטכנולוגיה. בשלב זה המייסדים החליטו לקחת את הטכנולוגיה שכבר פיתחו לפיקיז ולהשתמש בה לפיתוח מוצר B2B חדש, של זיהוי משתמשים על ידי זיהוי פנים במכשירים ניידים, וכך הפכה פיקיז לרילפייס. בהתחלה יועד המוצר לשוק הפיננסי, אך לבסוף שווק גם לתחומים נוספים. עדי עברה לניו-יורק כדי להעביר את פעילות המכירה של רילפייס לשם ,הגיעה לשלבים מתקדמים במגעים עם לקוחות פוטנציאליים, ואז החברה נמכרה. ישבנו עם עדי לשיחה על ההשפעה של בית יזמי, מחקר משתמשים בשיטת ״הקוסם מארץ עוץ״, הנקודה בה מבינים שהצוות והמשאבים לא מתאימים למימוש החזון המקורי של B2C, שינוי כיוון (פיבוט) למוצר B2B שמביא לידי ביטוי את חוזקת הצוות, המתח שנוצר מהצורך בפוקוס מחד ומאידך חיפוש הזדמנויות רחב במהלך איתור
לקוחות פוטנציאליים, תמחור תוך היעזרות במודלים של חברות אחרות , גיוס כסף ממשפחה, רילוקיישן לצורך שיווק לשוק האמריקאי, תהליך המכירה, ועוד.

 

התוכנית בשיתוף הרדיו הבינתחומי FM 106.2, בהפקת חן גולן. דברו עם עדי ואיתנו בקבוצת הפייסבוק של
הסטארטאפיסטיות ונשמח אם תמליצו לחברים! האזנה נעימה :)

» להאזנה לתכנית המלאה:

הסטארטאפיסטיות
הסטארטאפיסטיות

לחץ כאן כדי להשאיר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

אתה יכול להשתמש בתגיות הבאות בתגובתך:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>