יונתן, מוזיקאי, לאחר הצלחת אלבומו הראשון, עזב את הלימודים ב"רימון" והחליט לטוס לטיול במזרח ללא כרטיס חזור.

דיברנו על התהליכים והחוויות שהוא עבר, ואיך בסופו של דבר כתב והלחין אלבום שלם בטיול- על הטיול.