השיווק היום למוצרים השונים הפך לאינטנסיבי במיוחד כאשר עם המעבר לקניות אונליין השיווק גם נעשה בהתאם לניתור הפעילות שלנו ברשת. היה ניתן לחשוב שמעקב אחרי כל לחיצה שביצענו, או לא ביצענו אבל ממש התלבטנו אם לבצע, יועיל לאותן מערכות שיווק. עם זאת, במחקר שביצעה ד"ר יונת צובנר מהמחלקה לשיווק מבית הספר אריסון למנהל עסקים, מסתבר, שלא בהכרח…

לקראת סיומו של חודש נובמבר, החודש שהפך בשנים האחרונות לחודש הקניות (ששיאו יחול ביום שישי הקרוב -הבלאק פריידי המיוחל) בפרק זה התארחה ד"ר יונת צובנר מאוניברסיטת רייכמן, שבמחקר משותף עם פרופסור רום שריפט מאוניברסיטת אינדיאנה מצאה ששיווק על סמך מוצרים שהתלבטנו אם לקנות דווקא יפגע ברצון שלנו לרכוש.

לשיחה עם ד"ר יונת צובנר על צרנות ירוקה – לחץ כאן

לשיחה עם ד"ר יונת צובנר על השפעת שמנו על תוי פנינו – לחץ כאן