בפרק הזה אירחתי את איתם דרור, גאון שיווק ואסטרטגיה שיווקית שניהל את מחלקת התקשורת והאסטרטגיה של אדידס ישראל ובתפקידו האחרון ניהל את התקשורת השיווקית של לא פחות מטיקטוק ישראל.
דיברנו על איך בונים אסטרטגיות שיווק לחברות מובילות, איך נכנסים לעבוד בתחום ובתעשייה הזאת ומה הוא חושב על משפיענים, על המילה ״אותנטיות״ ו״קוד קופון״. מה הקשיים בתחום, מה הוא חושב על התעשייה ואיך הוא מתמודד עם הניגוד אינטרסים של להיות חבר ומקושר לאנשים הכי פופולריים בתעשייה לבין לעבוד מאחוריי הקלעים.