יונתן, מוזיקאי, לאחר הצלחת אלבומו הראשון, עזב את הלימודים ב"רימון" והחליט לטוס לטיול במזרח ללא כרטיס חזור.
דיברנו על התהליכים והחוויות שהוא עבר, ואיך בסופו של דבר כתב והלחין אלבום שלם בטיול- על הטיול.
הקישור הועתק
הקישור הועתק בהצלחה ללוח שלך בהצלחה!
Accessibility | נגישות