בשנים האחרונות חל שינוי באופן הסיקור התקשורתי. הדיווח נעשה רגשי והמידע זורם אלינו בכל רגע, לעיתים ללא תיווך (ברשתות החברתיות). במציאות בה כל אזרח עם טלפון מעביר מידע לכלל הציבור, העיתונאי כבר לא רק מדווח אלא רואה עצמו כחלק מהסיפור.

 

בפרק הזה ד"ר ערגה אטד, חוקרת את תחום השכנוע והעברת המסרים ומרצת הקורס תקשורת פוליטית בבית ספר לאודר לממשל, תסביר כיצד השינויים באופן הסיקור השפיעו על ההצגה בתקשורת של המלחמה בין רוסיה לאוקראינה.

 

לשיחה עם ד"ר ערגה אטד על מלחמת התודעה – לחצו כאן

לשיחה עם ד"ר ערגה אטד על פייק ניוז – לחצו כאן