בשנים האחרנות איכות הסביבה עלתה לסדר היום ומסרבת לרדת ממנו: ועידת האקלים שהתקיימה החודש הוכתרה כ"גורלית", בתחילת החודש הועלה המיסוי על הכלים החד-פעמיים כדי להפחית צריכה בהם ואגרת הגודש מככבת בכותרות רבות. על אף שרבים יטענו שהם "צרכנים ירוקים", מחקר שערכה ד"ר יונת צובנר, חוקרת במחלקה לשיווק בבית הספר אריסון למנהל עסקים, מגלה שהנכונות שלנו לצרכנות ירוקה תלויה בשעה ביום וברמת העייפות שלנו.

לשיחה עם ד"ר יונת צובנר על שיווק מותאם (מידי) אישית – לחצו כאן

לשיחה עם ד"ר יונת צובנר על השפעת שמנו על תוי פנינו – לחצו כאן