אנחנו כנראה נחשוב שמדברים על גופי ענק שרוצים לגרום לנו להוציא כסף על המוצר שלהם, אבל האמת שיש עוד כמה סוגי קמפיינים. אחד מהם הוא קמפיין חברתי. מה זה אומר? איך מנהלים קמפיין כזה? ואיך הניהול שלו שונה מניהול קמפיין מסחרי?

 

האזינו לחלק השלישי והאחרון בשיחה עם אופיר רייכמן, מרצה בבית הספר ליזמות ומומחה לאסטרטגיה, תוכן, ושיווק חברתי.

 

לשיחה עם אופיר רייכמן על שיווק במציאות משתנה – לחצו כאן

לשיחה עם אופיר רייכמן על שיווק בתקציב מוגבל – לחצו כאן