שעה של מוזיקה ישראלית עם עלאי דרורי
קרדיט תמונות: Elior Buchnik
אם בעבר אחריות חברתית הייתה נתפסת כנדבך שולי או כהצהרה תדמיתית, היום היא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של החברות המובילות בעולם.
תאגידים מבינים ש-ESG הוא לא רק עניין של לעשות את הדבר הנכון אלא דרך לבנות עסקים מצליחים וברי-קיימא.
אז איך חברות משלבות אימפקט עם צמיחה כלכלית? איך הן ממנפות את האחריות החברתית שלהן לגיוס עובדים, חדשנות והשקעות? ואיך כל זה נראה בשטח?
היום אנחנו צוללים לעומק השאלות האלה עם שי גולדנברג, מנהל האחריות החברתית של Fiverr וקרן Colors, שמוביל יוזמות שמשלבות תרומה לקהילה, התנדבות עובדים ויצירת שוויון הזדמנויות.
בין היתר, נדבר על ההשפעה של אחריות חברתית, איך מודדים אותה, איך מחליטים לאילו עמותות לתרום,מהם האתגרים שמעסיקים את התחום ואיך הוא הצליח לנצח את הצ׳ייסר בשעשועון הטריוויה של כאן?
קרדיט תמונות: אראל טננבאום
זיפים, מוזיקה מחוספסת של הופעות חיות. הרבה ג'אם, רוק, בלוז, bluegrass, ג'אז, Fאנק, פרוגרסיב ואפילו אלקטרוניקה. כל מה שחי, אמיתי ונושם.
עם שמוליק רגב.
רוני גל מדברת עם פוליטיקאים בגובה העיניים.
מאחורי הקלעים של עולם הפוליטיקה.
שיחות קלילות עם המון עניין.
רוני גל מדברת עם פוליטיקאים בגובה העיניים.
מאחורי הקלעים של עולם הפוליטיקה.
שיחות קלילות עם המון עניין.
רוני גל מדברת עם פוליטיקאים בגובה העיניים.
מאחורי הקלעים של עולם הפוליטיקה.
שיחות קלילות עם המון עניין.
רוני גל מדברת עם פוליטיקאים בגובה העיניים.
מאחורי הקלעים של עולם הפוליטיקה.
שיחות קלילות עם המון עניין.
פודקאסט המכון לחירות ואחריות באוניברסיטת רייכמן
על נכונות המורות.ים לדון בכיתה בנושאים השנויים במחלוקת, על אילו נושאים מעוניינים התלמידים לדבר, על התמודדות המורות הערביות בבתי ספר יהודיים, וכיצד כל אלו מושפעים מהקיטוב החברתי?
על כל אלה ועוד ישוחח ד"ר חיים וייצמן עם ד"ר שחר גינדי
קרדיט תמונות: המכון לחירות ואחריות
בפרק 91 של "לא רק יח״צ, יפתח קרמר, מבעלי משרד "קרמר דוידוביץ'", משרד לייעוץ תקשורתי, אסטרטגי וניהול משברים – בשיחה על מה השתנה, מה נשאר, ומה התפקיד החדש של יועצי התקשורת בעולם של רשתות, קצב, רגולציה ודעת קהל משתנה.
במהלך הפרק שוחחנו על ההבדל בין משבר של 2005 למשבר של 2025, האם יש עוד מקום לאסטרטגיה בעידן שבו הכול מגיב, קופץ ומתפוצץ תוך שניות, איך השתנה תפקידו של יועץ התקשורת, ואילו תכונות נדרשות ממנו היום ואיך מייעצים לחברות אנרגיה, תעשייה ועמותות – בזירות רוויות רגש, רגולציה ומורכבות תקשורתית.
וגם:
מה עושים כשלקוח מגיע עם תפיסה של פעם ("רק כתבה בעיתון!")
איך שומרים על עקרונות של שקיפות, אמינות וקשרי עיתונות – גם בעולם של טיקטוק
ומה הלקח הכי חשוב מ-30 שנה של ייעוץ תקשורתי.
🎧 פרק לכל מי שעובד עם ציבור, מנהל תודעה, או פשוט רוצה להבין איך מתקשרים נכון בתקופה שבה הכול נזיל.
קרדיט תמונות: ליאת סער