העיתונאי רוני קובן בשיחה עם פרופ' ענת שושני, המנהלת האקדמית של מרכז מיטיב לחקר ויישום הפסיכולוגיה החיובית ומרצה בבית ספר ברוך איבצ'ר לפסיכולוגיה באוניברסיטה.
פרופ' שושני חוקרת אספקטים הקשורים לפסיכולוגיה חיובית ולקידום רווחתם הנפשית של ילדים ובני נוער ועוסקת בתרומתן של חוזקות אופי של הילד וגורמי עמידות להסתגלותו למשימות התפתחותיות, שינויים סביבתיים ומצבי לחץ וטראומה.
השניים מדברים על חוסן חינוכי. האם אפשר ללמד או לפתח חוסן רגשי? מה קורה לילד שאין לו סביבה תומכת או מרכיב גנטי עמיד של חוסן? ואיך ילדים רגישים מתמודדים עם נושא החוסן.
קרדיט תמונות: אוניברסיטת רייכמן