ד"ר דנה טבת מביה"ס אריסון למנהל עסקים עבדה במשך שנים רבות בתעשייה בתחומי המחקר והשיווק, ובדיוק בגלל זה המחקרים שלה בנושאי שיווק וקמעונאות רלוונטים ביותר, הן לצרכנים, אך בעיקר לאנשים מהתעשייה.
כיום, בתור האחראית לתחום הלמידה ההיברידית בפקולטה למנהל עסקים באוניברסיטת רייכמן, היא מבינה כמה עולמות הקמעונאות והלמידה שעוברים טרנספורמציה ומתאימים את עצמם לעולם האון ליין (לקורונה שלום), דומים מאי פעם.
הצטרפו אלינו לשעה בה נדבר על מועדוני לקוחות, פרסונליזציה של לקוחות, ונראה כמה למידה וקמעונאות נהיים דומים מיום ליום.
קרדיט תמונות: AudioVersity