סיון קינן, בת 17 מספרת על קבלת האבחון שלה, על תחושת דחיה לעומת שייכות בקרב בני נוער, מה הן החוזקות של האוטיזם שלה ומה האתגרים, ומה היא למדה על אוטיזם וממליצה ללמוד להורים לילדים על הרצף האוטיסטי.
קרדיט תמונות: Polina
סיון קינן, בת 17 מספרת על קבלת האבחון שלה, על תחושת דחיה לעומת שייכות בקרב בני נוער, מה הן החוזקות של האוטיזם שלה ומה האתגרים, ומה היא למדה על אוטיזם וממליצה ללמוד להורים לילדים על הרצף האוטיסטי.
קרדיט תמונות: Polina
תמיר גבאי, שתף על המסע שלו כילד שהתחיל בגן תקשורת, עבר לכיתה קטנה ומשם לשילוב בכיתה רגילה. התמודדות כנער עם מלטדאון ושאטדאון.
עד כמה היה משמעותי השירות הלאומי שלו ובהמשך הלימודים האקדמיים שהעניקו לו את התואר והמקצוע – מרפא בעיסוק.
איך לדעתו אוטיזם סוגר אבל גם פותח דלתות שונות בחיים ולמה הוא בוחר לא להיות נרדף על ידי העתיד.
בן קיזל סיפר איך מעטפת רחבה של משפחה ומסגרת חינוכית עיצבו את הזהות האוטיסטית החיובית שלו.
עם איזה אתגרים התמודד בתחנות השונות בחייו, ועל הצלחות ודרכי התמודדות שפיתח.
מתי לדעתו נכון וגם לא נכון לספר לילדים על האבחון ואיך לדעתו צריכה להתנהל מערכת החינוך כך שתהיה מכילה ומיטיבה לכולם.