תומר פישמן הוא מאותם קומיקאים שלא יכולים להפסיק ליצור. הוא עושה סרטונים, סטנדאפ, כותב ומשחק ולא נראה שיש משהו שיכול לעצור אותו. דיברנו על ההבדלים בין הסצנה המסורתית לאלטרנטיבית, על הלימודים שלו ב-UCB, על נונסנס, על כנות, על הבית שגדל בו וכרגיל על עוד מלא. קבלו עוד פרק לוהט.
צח רוקח עדיין לא בן 30, אבל יש לו סיפור חיים של גבר בן 50. זו רק אחת הסיבות שהופכות אותו לסטנדאפיסט כל כך ייחודי ומעניין. אין הרבה קומיקאים שכל החלטה שהם מקבלים נועדה לשרת את הקומדיה ואת הכתיבה. צח מנסה להקיף את עצמו בהשראה והוא עושה את זה נהדר. עם השנים הוא הופך לאחד הסטנדאפיסטים הכי טובים ומגוונים שנראו בארץ. מצד אחד הוא מבקר את דור האינסטגרם מתוך מי שמכיר היטב את התרבות הזו ומצד שני הוא צוחק על הבית המרוקאי שגדל בו. בין לבין הוא חושף את עצמו, את הסיפור ואת המחשבות שלו בלי פילטרים.
מור חן היא קומיקאית מרתקת מהרבה סיבות: את הקריירה שלה היא בכלל התחילה בקורס סטנדאפ ואז היא הפכה לאושיית רשת והכל השתנה. דיברנו על זה במהלך הפרק ועל הדרך ניסינו להבין למה כל האקסים שלה הם סטנדאפיסטים ואיך זה לצאת מהלופ ולצאת עם איש הייטק? וגם: איך היא כותבת ועם מי ואיך היה להשתתף בסדרה "מסובך" של רן שריג
איזה רגע חגיגי! זהו הפרק ה-50 בפודקאסט ואין אורח מתאים יותר למאורע מדודו ארז שהוא קומיקאי מבריק וכל כך מגוון, שגם כותב, גם משחק, גם מנחה, גם עושה רדיו ולפני הכל עושה סטנדאפ. דיברנו כמובן על כל זה וגם על האבהות הטרייה והמאוחרת, על הפרסונה והדיבור המיוחדים שלו, וענינו על השאלה הבוערת: מדוע הוא לובש רק שחור?
אפשר לחלק סטנדאפיסטים ל-2 קבוצות עיקריות: אלה שיושבים כל יום בשעות קבועות, כותבים בדיחות במחברת, משננים את ההופעה שלהם מילה במילה, ובאופן כללי דוגלים בתכנון. ויש את אלה שפועלים אינטואיטיבית וקשה מאוד לצפות את הצעד הבא שלהם. דורון רהב היא סטנדאפיסטית מהסוג השני, ואיזה כיף היה לארח אותה. דורון היא קומיקאית שתמיד אומרת את האמת. גם על הבמה, גם בחדר אמנים וגם באולפן. היא מופיעה כבר 9 שנים ורק בשנה האחרונה יצאה עם מופע יחיד. דיברנו על הדרך לשם, על הופעות למסיבות רווקות ועל הופעות עם ההרכב המעולה "נשי ותהני", על הורות, ועל המפגש עם שחר חסון בגיל 15 שגרם לה להתאהב בסטנדאפ ועוד הרבה.
אם חייתם במדינת ישראל בשנים האחרונות אין מצב שפספסתם את משה אשכנזי. הבנאדם נתן את תפקיד חייו ב"מטומטמת", המשיך את ההצלחה ב"בשבילה גיבורים עפים" ולפני כל זה הוא עוד השתתף ב"אננדה" הנהדרת של דנה מודן. בין לבין הוא מצליח לגדל שני ילדים, לשלב קריירת סטנדאפ ולהופיע איפה שרק אפשר. משה הוא דוגמה לאמן שהקומדיה זורמת לו בעורקים. גם כעושה תפקידים דרמטיים, יכולת האלתור שלו מעוררת השראה. דיברנו על הסרט שהוא כותב ממש עכשיו, על ההצגה שהוא משחק בה ("גבעת חלפון אינה עונה"), על התפקידים הנהדרים שהוא עשה בטלוויזיה ואיך לא, גם על סטנדאפ, כתיבה והקשר בין כל התחומים שהוא עוסק בהם.
דני קמושביץ הוא איש מצחיק מאוד. זה לא משנה אם הוא משחק בסדרה, בפרסומת, או עושה סטנדאפ על הבמה, הבנאדם הוא דוגמה לקומיקאי עם נוכחות שפשוט אי אפשר לפספס. דיברנו על המעבר מעובד בבנק ואז במשרד פרסום לקומיקאי במשרה מלאה, על היחסים עם עולם הסטנדאפ, על התפקיד הנהדר שלו בסדרה "פאנץ'" ועל הפרסומות שצילם עם ראש הממשלה נתניהו ועם יאיר לפיד. כרגיל, היה לוהט.
אוקיי, וואו. אין צורך להציג את עידן אלתרמן. מדובר באגדת קומדיה ועוד באחת התקופות הכי מעניינות בקריירה המפוארת של האיש הזה. דיברנו על הקאמבק של "ילדים סורגים", על מריחואנה רפואית שהגיעה בעקבות ניתוח מסובך בעמוד השדרה, על כתיבה, על השילוב של מוזיקה וקומדיה, על הגירושין וההשפעה שלהם על קומדיה, על תחילת הדרך בסטנדאפ וכרגיל, על עוד הרבה. פרק לפנתיאון.
גיורא זינגר הוא דוגמה נהדרת לקומיקאי שעבר את כל התחנות ההכרחיות כדי להפוך לסטנדאפיסט מעולה שממלא אולמות. אתם אולי מכירים אותו משלישיית "בערך" והמערכונים המפורסמים שלהם, אבל יש לו קריירת סולו מרשימה ובשנים האחרונות הוא מזוהה בעיקר כ"סטנדאפיסט שמופיע לקהל רוסי". העובדה שהוא מצא את הנישה שלו ממש לא אומרת שהוא לא מפרק מצחוק בלי קשר לסוג הקהל. יאללה תהנו.
רות אלבז היא האורחת הראשונה בתכנית שלא דרכה על במת הסטנדאפ אף פעם (והיא לגמרי צריכה), אבל היא כתבה לאסף הראל, ארץ נהדרת, ואפילו ניהלה את קמפיין הבחירות של מפלגת העבודה. היא גדלה בבית דתי, חזרה משאלה, יצאה מהארון ויש לה אחת תאומה שהיא ההפך הגמור ממנה. צריכים יותר מזה כדי להבין שמדובר בפרק מושלם? יאללה תבלו
תמיד מרתק לדבר עם ותיקי התחום, אבל חיים אלמקיס מביא איתו משהו שונה, ייחודי ומאוד אמיתי. רובכם תזהו אותו מהתכנית "זבנג" שכיכבה בשנות ה-90. חיים הסטנדאפיסט לא סובל בינוניות או בנאליות וזה בולט מאוד. אולי בגלל שגדל בחו"ל וצרך סטנדאפ אמריקאי עוד לפני שהופיע, הסגנון שלו הושפע מכך. דיברנו על המעבר לפריפריה, על ההורות, על הימים הראשונים ב"דומינו גרוס" ועוד הרבה.
אמיר מויאל שהוא אושיית רשת וסטנדאפיסט הוא האורח הדתי הראשון בפודקאסט וכיאה למעמד ההיסטורי דיברנו על שיטות לזכור פאנצ'ים בשבתות ועל הופעות למגזר. חוץ מזה, אמיר משתתף בפאנל של התכנית הסאטירית "עד כאן", הוציא שני ספרים, ולמרות כל זה הוא עדיין לא מתפטר מהמשרה המלאה שלו בחברת הייטק. הבאנו אותו לאולפן כדי לברר למה.
הדר לוי הגיעה לאולפן כדי לדבר על הדרך מהאולפנה בבית שאן לטלוויזיה ולמופע סטנדאפ, על הקושי להביא ילדים לעולם ולגדל אותם, על כתיבה ועל האתגרים שהיא מתמודדת איתם על הבמה ומחוצה לה.
קנדי אבלסון מופיעה כבר 32 שנה. היא עושה את זה בעברית, אנגלית וצרפתית, הופיעה בכל העולם, נדדה בכל רחבי ארה"ב עם הקומיקאים הגדולים ביותר בהיסטוריה של התחום ושרדה כמו גדולה כדי לספר על זה. כשלאונרדו די-קפריו היה קטן היא אפילו ליוותה אותו לבית ספר. בנוסף לשיחה מרתקת על קומדיה ועל הדרך שקנדי עשתה היא אפילו חשפה כאן את הפרשייה הגדולה ביותר בתולדות הפודקאסט ואת אחד הסיפורים המרתקים ביותר שנשמעו באולפן הזה. מוכנים לפרק #40?
נחום דידי, מכונת פאנצ'ים שיצאה מכלל שליטה, הגיע לאולפן כדי לדבר על קריירה ארוכה של 16 שנים, על הסגנון שמייחד אותו, על מועדון הקומדי בר שהוא מופיע ועובד בו, ועל פאנצ'ים בתדירות של 10 שניות
עיתוי לא פחות ממושלם לאורח שבאופן ממש לא מתוכנן הגיע לאולפן כדי לדבר על הסכסוך, על גזענות, על המצב, ועל איך שלא תקראו לזה. קבלו בהרבה מחיאות כפיים (ועם גלאי מתכות) את מוחמד נעמה – הסטנדאפיסט הערבי היחידי שמופיע גם בעברית, גם בערבית, גם ליהודים וגם לערבים
עמית חשאי, שהוא סטנדאפיסט ענק ואחד המאלתרים הטובים בארץ, הגיע לתכנית כדי לדבר על הגידול שהיה לו במיתרי הקול ועל הרופא שאמר לו שהוא לא יוכל להופיע יותר לעולם, על ההשלכות של בשורה כזאת ועל השינוי שהוא עבר בעקבותיה כאדם וכסטנדאפיסט. מעבר לזה, הוא דיבר על היחסים הקרובים עם אלי פיניש, על תהליך היצירה שלו ועל הילדות בנתניה.