פרופ׳ ליבאי הוא מרצה וראש קבוצת השיווק בבית הספר אריסון למנהל עסקים באוניברסיטת רייכמן ופרופסור אורח בבית הספר למנהל עסקים של MIT. ליבאי מלמד בתכניות MBA ותכניות מנהלים מובילות בארץ ובעולם בנושאי ניהול ושיווק, אסטרטגיית ניהול לקוחות, שיווק בתקשורת חברתית וניהול מותגים.
הפרק נלמד איך חברות גדולות יודעות לדייק בצורה טובה יותר את ניהול ושימור הלקוחות מבעבר.
ונקבל מענה על השאלה הגדולה, מי מרוויח מההתפתחות הטכנולוגית, הלקוחות או הפירמות, ואיך אלכסה קשורה לכל זה?