בפרק 62 של "לא רק יחצ", גלי ברגר, סטוריטלרית, מומחית בניהול והובלה של השקות, מהלכי שיווק מורכבים שמייצרים אימפקט, ובניית אסטרטגיה תקשורתית למותגים, בשיחה על בניית תוכן שמייצר שינוי.

בשנים האחרונות יותר ויותר ארגונים ומותגים מאמצים לעצמם איזושהי אג'נדה חברתית, בין אם במסגרת האחריות התאגידית ובין אם למטרות תדמית. בשיחה גלי שיתפה איך עושים את זה נכון ואיך מייצרים חיבור נכון בין מותג לבין אג'נדה.
בשיחה גלי שיתפה בדרכה המקצועית שהתחילה בעיתונות הכלכלית, על תפקידה כדוברת סופר פארם ועד לפוזיציה הנוכחית כעצמאית שמלווה מותגים ואנשים לפתרון של מגוון אתגרים שיווקיים.
עיקר השיחה התמקדה במהלכי תוכן של יצירת שינוי ואימפקט, ביניהם מהלך סטיגמנטין שהשיקה בסופר פארם במהלך הקורונה, קהילת המשפיעניות הצעירות של סופר פארם טרום העידן שלכוווולללם היו קהילות וגם כמובן ששוחחנו על עד כמה מהלכים שיווקיים באמת מייצרים אימפקט ועד כמה הם אקט תדמיתי.