לקראת יום העצמאות האחרון, לא היה עיתון כלכלי שלא הייתה בו מודעת דרושים, בגודל עמוד, של אחד ממשרדי יח"צ הצומחים בשנתיים האחרונות. במודעות הם קראו "להצטרף לפלוגות היח"צ", "יועץ, יועצת הצטרפו נא" והיה גם שיר גיוס בגוף המודעה. אז חשבתי לעצמי שאני חייבת להכיר אותם. הזמנתי – והם באו!

בפרק 39 של "לא רק יחצ", הדן אורנשטיין ואיתמר חושן, בעלי משרד הייעוץ התקשורתי והאסטרטגי "אורנשטיין חושן". בשיחה על ייעוץ תקשורת אסטרטגי לתיקים משפטיים בעלי פרופיל תקשורתי גבוה.

שוחחנו על החשיבות שביכולת העמקה בעולמות היח"צ ואיך זה בא לידי ביטוי בהבנה, ביוזמות המקוריות, בפיצוחים היצירתיים ובסוף, גם בתוצאות חשיפה משמעותיות. על הקשר עם משרדי PR בינלאומיים והפניית לקוחות לקבלת שירות לוקאלי, על המשמעות והכוח שיש לתקשורת בתיקים משפטיים ועל היתרון שיש לבעל הכשרה כעורך דין במתן ייעוץ תקשורתי ללקוחות מעולם התוכן המשפטי.
עם תקשורת שפעמים רבות מכתיבה נרטיב לפני שנוסח הקו המשפטי, תהיתי למי לקוחות עם פרופיל תקשורתי גבוה מתקשרים קודם: לעורך הדין או ליועץ התקשורת…?
והיו גם דוגמאות שכמו היו לקוחות מסרט מתח: על תביעה של בנק באוקרינה, על חברת הימורים בינלאומית שהגישה תביעה נגד אזרחים ישראליים, ועוד. רוב הזמן הייתה הסכמה באולפן, למרות ששניים מהנוכחים באולפן היו עורכי דין.