ניהול יחסי ציבור בחברה הערבית הוא עולם בפני עצמו, עם כללים, אתגרים והזדמנויות ייחודיות.

בניגוד לתקשורת הכללית, כאן התקציבים צנועים יותר, והגבול בין פרסום ליחסי ציבור מטושטש הרבה יותר – הן מצד המפרסמים והן מצד כלי התקשורת.

בנוסף, הקהלים בחברה הערבית מושפעים בצורה משמעותית דווקא מפלטפורמות דיגיטליות, משפיענים ויוצרי תוכן ברשתות החברתיות.

וגם השפה היא לא רק כלי – היא חלק מהותי מהאסטרטגיה.

כדי לספר את הסיפור נכון ולהגיע לקהל בדרך הכי מדויקת, חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע שמכירים את השפה, הניואנסים התרבותיים, וההתאמות הנדרשות.

בפרק הזה אני מארחת את סוזן מזאווי, מומחית ליחסי ציבור ותקשורת בחברה הערבית, לשיחה על מה עובד, מה פחות, ואיך עושים את זה נכון.

בפרק 88 של "לא רק יח"צ", סוזן מזאווי, יו"רית מזאווי פרסומאים, משרד הפרסום ויחסי הציבור המוביל בחברה הערבית, בשיחה על תקשורת ויחסי ציבור בחברה הערבית.