בפרק 16 של 'לא רק יח"צ', איתן שוורץ, מנהל תקשורת ותיירות בעיריית תל אביב-יפו, משתף בניהול התקשורת של "העיר ללא הפסקה" – תל אביב. עיר שנעה בין מיתוג בינלאומי נוצץ וחיובי לבין התמודדות עם ביקורת מבית על מחירי דיור יקרים, בועתיות ואי נגישות.

על ניהול התקשורת בזמן הקורונה לקהלי יעד מגוונים ב- 7(!!!) שפות שונות, וגם – מול בעלי העסקים, התמודדות עם נטישת הצעירים, יוקר המחייה ועבודות הרכבת הקלה. על יוזמות יחסי ציבור חיוביות בשיתוף המסעדות והברים, תקשורת ברשתות החברתיות, המעבר לתקשורת קהילתית – מוואטסאפ שכונתי ועד לוחות מודעות, מגנטים ותלי דלת.

וגם – איך 5 השקשוקות הטובות בתל אביב קשורות לדוברות העירייה, ולמה הוא לא אוהב את הביטוי "מדינת תל אביב"…?