בפרק 24 של "לא רק יחצ", גיא גרימלנד, דובר ומנהל התקשורת של אינטל ישראל, בשיחה על השינויים שעברו על תחום הדוברות בעשור האחרון.

גיא משתף באתגרים התקשורתיים של אינטל ישראל, איך מתאימים מסרים גלובליים לאקו סיסטם הטכנולוגי המקומי, על PR אותנטי שמשרת מטרה עסקית-אסטרטגית, על הבחירה לחשוף סיפור בפלטפורמת אונליין ולא בפרינט, כפלטפורמה שתהדהד מסרים מול קהלי היעד הרלוונטיים והאתגר להסביר למנהלים שהפרינט לא תמיד (או בכלל) הוא המקום הנכון – Not just print!

על המעבר מעיתונות ל-PR, על הפרסונה הדיגיטאלית שלו כשגריר של הארגון, על העבודה מהבית וההכרות המחודשת עם המשפחה…:) ולמה הוא לא מאמין במיתוג מעסיק.