בפרק 26 של "לא רק יחצ", גיא הדס, סמנכ"ל תקשורת תאגידית של קבוצת בזק, בשיחה על תקשורת תאגידית, אחריות תאגידית – ESG, תקשורת פנים ארגונית ומה זה אומר לנהל את התדמית של קבוצת התקשורת הגדולה בישראל, על כל ממשקיה מול הלקוחות.
דברנו על ניהול משברים; Bigger Elsewhere ותיק חירום וכן – גם על שאול אלוביץ' ופרשת 4,000 ואיך מייצרים הבחנה בין הפרסונה לבין הארגון כחלק מאסטרטגיית ניהול משבר בסדר גודל לאומי.
נפגשנו רגע לפני השקת דו"ח האינטרנט השנתי של בזק, כך שהיינו חייבים להתייחס גם אליו! ועל איך ממצבים ארגון כמוביל תחום מבלי לצעוק מותג!