בפרק 30 של "לא רק יחצ", משה דבי, מייסד ומנכ"ל "קבוצת דבי" בשיחה על אסטרטגיה תקשורתית חוצת פלטפורמות ותחומים, מפוליטיקה ועד הייטק.
דבי שיתף על הקריירה הקצרה שלו כמלצר בחומוסייה, רגע לפני שהפך לאחד מהדוברים הבולטים בממשלה; על הקשר שבין תקשורת לפוליטיקה, ועל הכוח ויכולת ההשפעה של יועצי התקשורת במסדרונות הכנסת והממשלה. על שימוש ברשתות חברתיות בפוליטיקה, השיח עם תא הכתבים הפוליטי ולמה ימי רביעי חשובים במיוחד…
עוד שיתף למה כבר לא מייצג לקוחות פוליטיים ועל "קבוצת דבי" והייטקס: על הביקורת התקשורתית כלפי עולם ההייטק ומהי מטרת יחסי הציבור לחברות הייטק ולסטארטאפים בישראל.
וגם: דברנו על מדד האמון של Edelman, על מערכות יחסים עם עיתונאים ולמה כדאי להתחיל קריירה בתחום הייעוץ התקשורתי דווקא בממשלה!