בפרק 11 של #לא_רק_יחצ, נועה בכר, מנכ"לית רולדין, בשיחה על יחסי ציבור לסופגניות! נועה משתפת איך מייצרים עניין חיובי, תקשורתי וציבורי, בכל שנה מחדש, לקראת חג החנוכה, שמביא איתו את הסופגניות, במילים אחרות – כרוניקה של יחסי ציבור למותג ומה תפקיד יחסי הציבור בתמהיל התקשורת השיווקית. על משפיענים, אירועי יחסי ציבור (חנות פופ אפ!) ודירוגי סופגניות. לצד, איך מתמודדים עם טרנד הבריאות כשמוצר הדגל שלך בתקופה הזו היא הסופגנייה – מאפה פחמימתי מטוגן… וגם איך מתמודדים תקשורתית עם סוגיית המחיר.