בשנים האחרונות יותר ויותר חברות מסחריות, ארגונים, משרדים ממשלתיים, פוליטיקאים, לצד סלבס, כוכבי ריאליטי ורשת – נמצאים בטיקטוק ומייצרים תוכן ייעודי לפלטפורמה–סרטונים קצרים, מידיים ופשוטים שפונים (בעיקר) לקהל הצעיר.

 

בפרק 29 של "לא רק יחצ", נטלי זיו, ראש מערך התקשורת של טיקטוק, במדינות הצומחות באירופה, בשיחה על ניהול תקשורת של חברה טכנולוגית בינלאומית, ניהול משברים ועל יוזמות ושיתופי פעולה כטקטיקת יחסי ציבור לחשיפה ומיתוג חיובי.

נטלי שיתפה בדרך המקצועית שלה, על תפקיד הדוברת בחברות רב-לאומיות, איך מטמיעים את פעילות ה"גלובל" בישראל ובשווקים אחרים וגם איך אומרים "לא" מבלי אשכרה להגיד NO.

ועוד הסבירה למה על מותגים וחברות להיות בטיקטוק, איך הקהל הופך להיות שגריר של מותג, על שיתוף הפעולה עם מוקד 105 ועל השקת התקליט של ABBA וגם – איך מתקשרים את מדיניות ה trust & safety של טיק טוק.