הקורונה שהביאה את העבודה מהבית ואת אי התלות של העובדים והמנהלות במשרד הפיזי, חידדה את הצורך של ארגונים לתקשר עם העובדים. מטרת התקשורת הפנים ארגונית לידע, לחבר, לערב ולהגביר את מחויבות העובדות והעובדים לארגון ולמימוש מטרותיו העסקיות. עם המעבר לעבודה מהבית, התקשורת הארגונית קיבלה משנה חשיבות כזרוע המחזקת את הקשר ואת המחויבות של העובדים והמנהלות לארגון, גם כשנמצאים עם הלפטופ על הספה בסלון או בחדר השינה…
בפרק 27 של "לא רק יחצ", עופר הירש, מנהל תקשורת ארגונית ומיתוג מעסיק בחברה המרכזית למשקאות, בשיחה על תקשורת פנים ארגונית ועל החשיבות שלה בחיבור העובדים לאסטרטגיה הארגונית והעסקית של החברה.
הגדרנו מה זאת בדיוק תקשורת פנים ארגונית ומהם הכלים הקיימים והנכונים לנהל אותה ושוחחנו על תפקיד ההנהלה בהצלחת התקשורת הארגונית, על אינטליגנציה רגשית בפק"ל קפה, על השפעת הקורונה בהעצמת חשיבות התחום וגם האם זה יותר משאבי אנוש או יותר תקשורת… וכמובן שהרחבנו גם עם דוגמאות מתפקידו הקודם כמנהל התקשורת הארגונית ברכבת ישראל.