בפרק 38 של "לא רק יחצ", עידו כהן, דירקטור תקשורת גלובלית ומיתוג של חברת לייטריקס, בשיחה על תפקיד מנהל התקשורת בחברות הייטק.

עידו שיתף בדרך המקצועית שלו שעברה גם דרך עיריית תל אביב… ואיך הגיע לנהל את התקשורת הגלובלית של אחד מהיוניקורנס המצליחים של השנים האחרונות.

שוחחנו על ההבדל בין תפקיד מנהל תקשורת בארגון "מסורתי" לתפקיד בהייטק. איפה פוגשות אותו, כמנהל תקשורת, הכותרות על תנאים מפנקים בהייטק של לפני כשנה, אל מול קיצוצים והערכות שווי שמתכווצות בחודשים האחרונים – האתגר העיקרי בתקשורת הפנים ארגונית: העובדים כשותפים!

שוחחנו על מיהו קהל היעד העיקרי שלו – ארה"ב: בריטני ספירס והקרדשיאנס… ואיך מנהלים את התקשורת בלוס אנג'לס מהמשרדים של החברה בירושלים.

דיברנו גם על 'לייטריקס אנדרגראונד' באינסטגרם, על מגזיני טכנולוגיה בינלאומיים, על אתגרי מיתוג מעסיק וגם על דראג קווינס והתמודדות עם ביקורת תקשורתית על פגיעה בדימוי הגוף של צעירות וצעירים.