בדרך כלל מתארחים בפודקאסט אנשי תקשורת, ועדיין לא התארח כאן CFO. אבל בחברות ציבוריות, כאשר לכל מידע פומבי יש פוטנציאל להפוך לכותרת בעיתון, ולכל כותרת יש פוטנציאל להזניק או לרסק מניה ולכל ניתוח וסקירה של אנליסט יש פוטנציאל להפוך לטור פרשנות – היה מעניין לשמוע דווקא מ-CFO, על הקשר שבין בין ה-IR ל-PR.
שוחחנו על העבודה המשותפת בתקופת דוחות כספיים, אבל גם בשגרה, כי ברגע שכל מידע עסקי משפיע על כל כך הרבה בעלי עניין ומחייב התייחסות של גורמים שונים בתוך הארגון לפני הפיכתו לפומבי – הפוזיציה של מנהלת ה-PR הופכת להרבה יותר משמעותית בתוך הארגון ומטבע הדברים, חייבת להיות סינרגיה עם אנשי הכספים.
בפרק 84 של "לא רק יח"צ", אלירן גלזר ה- CFO של Monday בשיחה על הקשר שבין IR ל- PR בחברות ציבוריות.