בפרק 72 של "לא רק יחצ", פנינית רביטש, מנהלת התקשורת הפנים ארגונית של קבוצת שטראוס בישראל, בשיחה על תקשורת וחיבוריות ארגונית בשעת משבר.

כשביקשתי פנינית לשלוח אליי ביו קצר אודותיה היא פתחה בכך שהיא צמחה לתוך התחום מתוך חיבור לא.נשים, הכרות עמוקה עם השטח והרבה תשוקה ליצירה ולכתיבה עוד מילדות. ונראה שבגדול זה מה שהניע את הקריירה שלה.

שוחחנו על מה זו בכלל תקשורת פנים ארגונית, על ממשקים משותפים עם תקשורת חוץ ארגונית – דוברות ויחסי ציבור ועל מיתוג מעסיק.

פנינית שיתפה מניסיונה על תפקיד התקשורת הפנים ארגונית בחירום ועל משברים כהזדמנות לארגונים, וגם התייחסה כמובן להתנהלות התקשורת הפנימית של הארגון בעקבות ה-7 לאוקטובר.

מתוקף הפוזיציה תהינו תחת מי הכי נכון שמנהלת התקשורת הפנים ארגונית תשב – משאבי אנוש, תקשורת או יחידת המנכ"ל…?

דברנו על הכישורים וההבדלים שבין יחסי ציבור לתקשורת פנים וגם על קהלי יעד, פלטפורמות לתקשור ואיך דואגים שהמסרים יגיעו גם לעובדת הייצור נטולת המחשב וגם למנהלת המותג שמנסה לג'נגל בין הררי המיילים לבריף למשרד הפרסום.