מ-2006 שפייסבוק יצאה לאוויר העולם הוירטואלי, הרבה השתנה. מעולם סושיאל שהיה מורכב בעיקר מבלוגים בדה מרקר קפה ואתר נענע, פורומים וקהילות בתפוז וב-ynet ופורטלים בנושאי נישה, כולנו הפכנו ליצרני תוכן שמנהלים שיח גולשים וסושיאל מדיה הפך לחלק אינטגרלי בתמהיל תוכנית העבודה התקשורתית.

בפרק 25 של "לא רק יחצ", אלון מוליאן, מייסד, שותף ומנכ"ל-שותף במשרד הפרסום והשיווק הדיגיטלי – טוויסטד, בשיחה על השינויים בעולמות השיווק הדיגיטלי, הסושיאל מדיה והדיגיטל PR בעשור האחרון.
אלון סוקר את השינויים העיקריים בעולם הדיגיטל; מהפכת הסושיאל – ביונד דה באנר, מהפיכת המדיה והשיפטינג ממהלכים מוטי קריאייטיב למהלכים מוטי דאטה ותוצאות.
הוא משתף באסטרטגיה שמאחורי האחות "שרה ויינשטוק" של שירותי בריאות כללית, על מהלכים פורצי שמרנות של דורקס, על יום לייב בפייסבוק מחדרי הניתוח של בית החולים בילינסון, על ניהול משברים ברשת וניהול הדיגיטל של "ישראל ביתנו" במערכת הבחירות האחרונה. וגם על עמותת אושרי.