בשנים האחרונות השבועון לאישה עובר שינוי. וככה גם אמא שלי בת ה-70 נהנית מהעיתון וגם אני. היא במהדורה המודפסת ואני באינסטגרם.
בהתאם לרוח התקופה ולקהל היעד, "לאשה" משמיע בשנים האחרונות קול בולט ונועז במאבק באלימות כלפי נשים, בהרחבת מודל היופי, בייצוג נשים עם מוגבלויות, ובאינספור סוגיות חברתיות שנוגעות לשילוב קריירה ומשפחה. רק לאחרונה הציג את גיליון בגדי הים השנתי, ובניגוד למצופה, לא הייתה בו דוגמנית דקיקה בשני חלקים, אלא 30 נשים אמתיות שמייצגות את כל המגוון הנשי של החברה הישראלית: דתיות, חילוניות, מוסלמיות, מלאות, מבוגרות, צעירות, בהירות, כהות, וכן, גם אחת על כיסא גלגלים, וכל אחת עם הסיפור שלה ועם בגד הים שלה. מהבית.
בפרק 36 של "לא רק יחצ", קרינה שטוטלד, העורכת הראשית של מגזין "לאשה" בשיחה על עבודה מול יח"צניות ודוברים ועל איך 'מרעננים' מותג ותיק ומשאירים אותו רלוונטי.
קרינה שיתפה איך מייצרים תוכן רלוונטי למגזין עם זמן מדף ארוך ואיך מתאימים את אותו הסיפור לפלטפורמות שונות: למגזין המודפס, לאתר, לאינסטגרם ולטיקטוק.
שוחחנו על מגזין שער ה-6724*, על פרויקט ארכיון שערי לאשה וגם על השערים הקצת פחות מוכרים כמו "לא תאנסו אותנו לשתוק". על תקשורת מייצרת שינוי ומציאת דרך לייצר תוכן אקטיביסטי למגזין פופולארי. ולצד זה, הייתי חייבת לשאול על איך קורה שעדיין מתקיימת תחרות מלכת היופי השנתית…?! והיא לא התחמקה מלתת תשובה.
סיימנו בטיפים לא.נשי יחסי ציבור – איך כדאי לעבוד מול מערכת "לאשה" ואיזה סיפורים יעניינו אותם!
קרדיט תמונות: ליאת סער