בשנים האחרונות, יותר מתמיד, הגבולות בין פרסום ליחסי ציבור מטשטשים יותר ויותר, בין אם דרך תוכן שיווקי, שיתופי פעולה ובכלל דרך יצירת תוכן. אם בעבר ההבחנה בין פרסום ליח"צ הייתה חדה וברורה – פרי מדיה/פייד מדיה – היום זה כבר לא כך, בגלל כל מיני סיבות – שינויים בשוק התקשורת, ריבוי הפלטפורמות, ובכלל כל ההיפר-חשיפה. אז איפה עובר הגבול? ואולי בכלל ההבחנה הזו כבר בכלל לא רלוונטית ויש רק רעיון טוב וקריאייטיב מוצלח, ופרסום, יחסי ציבור, דיגיטל, תקשורת שיווקית ותוכן הם כולם רק כלים טאקטיים לביצוע…?
בפרק 70 של "לא רק יחצ", מירן פחמן, הבעלים של Creative First, בשיחה על קריאייטיב במהלכי יחסי ציבור דרך עיניים של סמנכ"ל קריאייטיב שמגיע מעולם הפרסום.
מירן סיפר על תחרות הקריאייטיב "גרנות" ופירט על המסלול שמיועד למהלכי יחסי ציבור קריאיטיביים, תהינו על הגבולות שבין פרסום ויח"צ, מהו קריאייטיב מוצלח ועל התפקיד של איש התקשורת סביב שולחן הקמפיין בין אם בניהול הסיכונים ובין אם בהגדלת מעגלי החשיפה והדהוד המסרים, מתוך תפיסה, שעל אף המחלוקות שהיו בינינו – מהלך יחסי ציבור חכם עם קריאייטיב מוצלח יכול לייצר אימפקט משמעותי לא פחות מפרסומת בטלוויזיה!
וגם – דברנו על שולה זקן, רובי ריבלין ו-AFK.
למידע נוסף על התחרות מוזמנים להיכנס לאתר – https://granot-awards.co.il
קרדיט תמונות: ליאת סער