בפרק זה נארח את זיו אלול, מנכ״ל ומייסד Pery.
זיו היה המנכ"ל ומייסד של חברת הפרסום הדיגיטלי 'אינראקטיב' שנמכרה בסיבוב הראשון ב-86 מיליון דולר לחברה גרמנית.
לאחר מכן שימש כמנכ"ל החברה במשך 12 שנה עד שב-2021 נמכרה היא בעצמה בעסקה ששוויה 650 מיליון דולר ובאותה שנה עזב את החברה והעולם הדיגיטלי ועבר לעולם שכולו אימפקט כשהקים סטארט-אפ בשם Pery, שנועד לסייע להורים לילדים שאובחנו עם ADHD להתמודד עם התופעה הזו שהולכת וגוברת עם 10% מאוכלוסיית העולם שמאובחנים בה.
נדבר על סבב ב׳ ביזמות, המעבר מאד טק לאימפקט, למה דווקא ADHD, איך החליט להקים את אינארקטיב עם כספי הפיצויים מהצבא ולהאיץ את הרעיון בלי נסיון מוקדם בתחום, איך זה למנכל חברה גרמנית, מהן הבעיות המרכזיות של הורים לילדים עם הפרעות קשב וריכוז ואיך הוא רואה את עתיד התחום.
קישור להורדת האפליקציה:
https://apps.apple.com/il/app/pery-adhd-family-support/id6453704388
קרדיט תמונות: אראל טננבאום